Redenen om te kiezen voor Flitznieuws Pro

Superieure nieuwsbrieven e-mail afleveringen. Alles draait nog maar om één ding! Komt mijn nieuwsbrief wel in de inbox? Meer dan 20.000 lijnen bij SMTP zorgen voor een snelle en betrouwbare aflevering van uw nieuwsbrief.

Maandelijks worden door SMTP  miljarden e-mails afgeleverd.

Mogelijkheden Flitznieuws Pro

Navigatie

Zeer gebruiksvriendelijke navigatie in het nieuwsbrievensysteem.

Drag en drop Flitznieuws Pro

Drag en Drop

De fraaiste responsive nieuwsbrieven opmaken met de drag en drop editor.

Help wizzard Flitznieuws Pro

Help

Altijd een help wizzard in het nieuwsbrievensysteem. Simpel, snel en eenvoudig.

Gebruikers Flitznieuws Pro

Gebruikers

Creëer meerdere gebruikers met eigen inloggegevens.

Statistieken Flitznieuws Pro

Statistieken

Volg uw relaties niet alleen in de nieuwsbrief maar ook op uw website.

Dynamische content Flitznieuws Pro

Dynamische Content

Communiceer relevante content aan de juiste doelgroep.

Marketing Automation Flitznieuws Pro

Marketing Automation

Uw digitale verkoper die op het juiste moment informatie geeft aan uw prospects.

Gebruikers Logs Flitznieuws Pro

Gebruikers Logs

Bekijk wie er wat bewerkt, wijzigingen maakt en e-mails verzendt.

 

“de gebruiksvriendelijkste nieuwsbrief software met marketingautomation tools die je echt verder brengt …”

.. Flitznieuws PRO maakt je leven makkelijker!

Onze e-mailingsoftware biedt de noodzakelijke basisfuncties voor de starters in e-mailmarketing, maar bevat ook geavanceerde functies die zorgen voor indrukwekkende prestaties bij de specialisten. Heb je de basis van onze software onder de knie, gebruik dan de geavanceerde functies. Deze helpen je stap voor stap te groeien naar een ware e-mailmarketingspecialist, zodat je het maximale rendement uit e-mailmarketing kunt halen. Nu compleet geïmplementeerd de module marketingautomation.

 

Flitznieuws Pro? leg uit …

 

Ohhh.. je bedoelt een nieuwsbrief voorzien van waardevolle content, tips en adviezen .. Maar vertel eens.. Hoe kan het dat verstuurde e-mails dan niet meer aankomen?

De meeste ISP’s (Internet Service Providers) zoals KPN, Telfort, UPC, Vodafone, Ziggo en Tele2 filteren binnenkomende e-mails op basis van authenticiteit. Mail servers kijken of het IP adres van de afzender overeenkomt met de domeinnaam van de afzender. Kort gezegd wanneer je een nieuwsbrief stuurt uit naam van bijvoorbeeld test.nl dan kijkt de ontvangende mailserver of je daadwerkelijk ook de rechtmatige eigenaar bent van test.nl. Ben je dit niet dan komt deze mail dus niet aan.

Eigenaar van mijn domeinnaam? Je bedoelt identificatie en authenticiteit?

Correct. De meest gebruikte authenticiteitregels is DKIM (DomainKeys Identified Mail). Een belangrijk onderdeel in het bewijzen van e-mail authenticiteit. DKIM maakt gebruik van cryptografie om een verzonden e-mail te signeren. Middels DNS (Domain Name System) haalt de ontvangende mailserver de juiste handtekening op van de afzender en controleert of deze overeenkomt met de handtekening van de e-mail. Hiermee wordt een e-mail direct gekoppeld aan een domeinnaam. In de praktijk is dit een zeer effectief middel gebleken om spam tegen te gaan, aangezien veel spammers gebruik maken van vervalste afzenderadressen.

DKIM, Cryptografie en DNS. Leuke termen… ik hoorde iets over SPF-records, wat is dat precies?

Wanneer een mailserver een e-mail ontvangt kan deze door middel van SPF (Sender Policy Framework) records controleren of de versturende mailserver ook daadwerkelijk gerechtigd is om deze mailing te versturen. Niet alle providers maken hier gebruik van, maar bij de providers die hierop controleren maakt dit zeker verschil. Reputatie als verzender is hier essentieel.

Okay… dus reputatie als verzender is essentieel?

Klopt. Betrouwbaarheid als nieuwsbriefverzender is erg belangrijk. Om de gunst van de klant te winnen proberen de grote ISP’s (Internet Service Providers) zoals KPN, Telfort, UPC, Vodafone, Ziggo en Tele2 hun klanten steeds meer te beschermen tegen ongewenste mail of niet relevante e-mail. Emailberichten en de reputatie van de afzenders van deze berichten worden daarom ook steeds strenger. Wanneer je een mail verstuurt kunnen zich 2 situaties voordoen: de mail wordt succesvol afgeleverd of de mail wordt tegengehouden. De frequentie van deze situaties bepalen je uiteindelijke reputatie als verzender.

Uhhh… mmmm… reputatie en relevantie zeg je?

Inderdaad. Hoe lager het percentage opens en clicks van je e-mailings, hoe minder relevant je emailbericht voor de ontvanger. Zo redeneert een ISP (Internet Service Providers) zoals KPN, Telfort, UPC, Vodafone, Ziggo en Tele2. Groot is dan ook de kans dat je e-mailings in de toekomst minder goed worden doorgelaten. Probeer daarom ook relevante content in je e-mailings op te nemen die interessant is voor je doelgroep. Stem mails af op je verschillende doelgroepen met behulp van uitgebreide doelgroepselecties. Hiermee verhoog je de relevantie van je e-mails (wat uiteraard ook beter is voor de response). Ook al is een e-mailverzending relatief goedkoop en de verleiding groot om je hele database te gebruiken voor één bericht, het kan je reputatie op termijn flink beschadigen.

Je hebt het over een 3-traps Flitznieuwsmodule? Sorry maar dat klinkt Chinees voor mij…

Eindelijk… een oplettende lezer… Het probleem bij een nieuwsbrief (of lees online-aanbieding) is dat verschillende mensen verschillende communicatiebehoeften hebben. De één wil enorm veel informatie, de ander wil direct aan de slag met sterke argumenten. Anderen willen juist geënthousiasmeerd worden en weer anderen hebben sterk de behoefte aan warmte en aansluiting. De 3-traps Flitznieuwsmodule ontsluit deze faseringen. Je hebt namelijk een soort eigen, gegarandeerd werkende strategie nodig. Een methode die simpel en eenvoudig genoeg is om te onthouden en effectief genoeg is om haar werk te doen, zodat je alle communicatiebehoeften kunt inwilligen en je meer bereikt. De oplossing die altijd werkt: 3-traps communicatieproces. Het proces kent drie stages ofwel fases die je in de juiste volgorde afhandelt. Begin je met trap 2, dan komt het proces niet los van de grond. Eindig je met stap 1 dan wordt het een ‘onbegonnen project’.

Trap 1: Vertel kort wat je bespreekbaar wilt maken Daarmee bedien je je doelgroep die snel wil weten wat er gaat gebeuren en zo voor zichzelf controleren of het onderwerp zinvol is. Krijgen ze niet binnen zéér afzienbare tijd een vervolg wat er gaat gebeuren, dan haken ze af.

Trap 2: Geef in het kort weer, zowel in content tekst als in beeldspraak wat je voor ogen hebt. Daarmee omarm je je doelgroep die behoefte heeft aan visualisatie en prikkeling. De doelgroep is nu bereid te wachten, omdat ze in hun gedachten al bezig zijn met relativeren, ideeën opzetten, enzovoorts.

Trap 3: Vul je verhaal aan met feiten, krachtige voorbeelden en korte anekdotes en of een duidelijke propositie. Trap 3 is voor de doelgroep die geduldig is en behoefte heeft aan aansluiting. Zij willen vooral weten hoe één en ander in zijn werk gaat.

Het 3-traps communicatieproces is overal inzetbaar voor succesvol communiceren. Ongeacht de situatie is de basis het doel, mix die met een tikkeltje proces en rond af met een tintje warmte. Tot slot, vergeet niet te vragen ‘of je doelgroep klaar is voor de volgende stap‘ en succes wordt je deel.

Mmm.. enorm handig en begrijp volkomen de kracht van een goede nieuwsbrief. Maar heel eerlijk, ben bang dat we geen tijd, kennis en mankracht hebben in onze organisatie om goede nieuwsbrieven te maken..

Wees gerust, wij kunnen je hierbij geheel ontzorgen. Wij versturen drie-traps nieuwsbrieven naar jouw relaties en zij ervaren deze nooit als spam.

– Wij maken de content
– Wij verzorgen het beeldmateriaal
– Wij zorgen voor een perfecte lay-out.
– Na goedkeuring versturen wij de nieuwsbrief.

en last but not least… wij monitoren ook het resultaat voor je. Wij nemen aan dat je het effect wilt weten omdat dit sturing geeft aan jouw doelstelling(en).

Ontzorgen hè.. klinkt goed allemaal.. Heb wel interesse in Flitznieuws.. Kan ik het vandaag nog inzetten?.

Als je reeds bekend bent met e-mailmarketing en nieuwsbrievenapplicaties, zou dat binnen nu en 15 minuten gerealiseerd kunnen worden. Echter vinden wij het belangrijker dat je alles daadwerkelijk begrijpt en jezelf overtuigd van de mogelijkheden van Flitznieuws. Daarom stellen wij voor om een demo voor te leggen van Flitznieuws. Dit maakt het ons mogelijk om jouw als professional of starter compleet doet verbazen wat Flitznieuws allemaal kan. Tenslotte is ons motto: ” zien is geloven”. Demo kan bij jouw op locatie maar ook online! (in beide gevallen met een bak koffie..) Bel of mail ons gerust.

Ja, ik wil wel een live demo

Neem daarom contact met mij op.