Horecava 2016 smaak en sfeer beleving!

Ambtshalve een beursbezoek brengen aan de Horecava 2016. Horeca een branche dat de afgelopen jaren in een behoorlijke dal zat. Mede door allerlei factoren als rook- drank beleid en natuurlijk ook de crisis… Consumenten eten en drinken tegenwoordig meer zelf met familie en vrienden thuis. Dat wordt nog eens in de media extra versterkt door de diverse kookprogramma’s op tv. Kortom gastronomie#home…

Maar… ondanks alle malaise in de horeca branche lijkt het erop dat de branche weer stijgende is. Goed nieuws dus! Wat mij opviel op de beurs is dat de branche zich weer herpakt en terug is door beleving in te brengen. Terug naar de authentieke tijd met de middelen naar morgen… Centraal staat de smaak en (sfeer) beleving!

Genieten van de high- end culinaire producten, maar ook van de snack! En wat dit laatste betreft, denk ik dat deze tak binnen de branche behoorlijk innovatief is. Kortom, we blijven erin geloven!  

Ruud van Thiel
ruud@creativecrossmedia.nl
Geen reactie's

Geef een reactie